12 sierpnia

12/08/2014

Masz jakieś problemy z mózgiem, czy co? Masz jakieś problemy z mózgiem, czy co? Masz jakieś problemy z mózgiem, czy co? Masz jakieś problemy z mózgiem, czy co? Masz jakieś problemy z mózgiem, czy co? Masz jakieś problemy z mózgiem, czy co? Masz jakieś problemy z mózgiem, czy co? Masz jakieś problemy z mózgiem, czy co? Masz jakieś problemy z mózgiem, czy co?

Ludzie bywali dla mnie niemili. W szkole, w pracy znajdował się ktoś, kto nie szczędził mi bolesnych słów. Było mi przykro i płakałam, ale tak naprawdę ich słowa raniły tylko po wierzchu, nie docierały do wnętrza. Mocno kaleczy mnie niezasłużona krytyka moich bliskich. Bardzo boli mnie każde obraźliwe słowo.

Kiedyś moja mama często była dla mnie oschła, krzyczała bez powodu, dogadywała mi. W końcu coś we mnie pękło, chyba jakaś więź typu córka-matka. Przestałam się przejmować tym, co mówiła, ale jednocześnie miałam dla niej mniej uczucia. Szkoda, że tak głupio zepsuła mój szacunek, zaufanie, sympatię do niej.

Skomentuj

