28 września

28/09/2014

Lubię planować, lubię robić listy, lubię, gdy wydaje mi się, że mam kontrolę nad swoim życiem.

Poznałam już trochę ludzi ze studiów. Są sympatyczni, chociaż wiem, że nie ze wszystkimi będzie mi miło przebywać. Czekam aż pojawią się „gwiazdki”.

komentarze 2 to “28 września”

  1. Kid said

    A ja nie znam jeszcze nikogo z mojego kierunku. Pewnie dlatego, że poszłam na zaoczne. Ty jesteś na dziennych, nie?
    Co do planowania… Też to uwielbiam. Jednak szkoda, że czasem tylko na nim się kończy.

    • Marta said

      Na zaocznych pewnie też ludzie się kontaktują przed rozpoczęciem roku. Może jest jakaś grupa na fb albo forum uczelni/wydziału/kierunku? Tak, jestem na dziennych. Niestety, plany nie zawsze wychodzą, ale nie można od razu zakładać, że się nie powiodą. Co się stało z Twoim blogiem?

Skomentuj

