4 marca

04/03/2015

Tak szybko ostatnio czas mi płynie. Cały czas planuję kolejne dni. Czasem mocno mi dokucza to, że oprócz przygotowania na zajęcia muszę pomyśleć o jedzeniu, gotowaniu, praniu, zakupach, itd. Wygodne życie było z mamą, ale mimo to, wolę obecne, bardziej samodzielne.

Jedna odpowiedź to “4 marca”

  1. Kid said

    Ja mam to samo. Dziwnie się czuję, kiedy muszę jeść jedzenie, na które nie zarobiłam. Sama opłacam sobie studia, dbam o swój ubiór, higienę, jedzenie… Choć czasem nie starcza kasy, to i tak czuję się super z myślą, że sama na to wszystko zapracowałam. Że jak nie oszczędzę, to nie będę miała. Lubię takie doświadczenia w życiu.

Skomentuj

