12 kwietnia

12/04/2015

Rozwarstwiam się czasem. Jest dobrze, cieszę się z życia i ufam, przyjmuję, co dają. A potem coś się przełącza i już nie jestem taka pewna, że to, co widzę i wiem, jest takie, jak to odbieram. Może coś niedobrego jest pod tym ukryte albo nie wszystko jest szczere i prawdziwe.

Mam ładne wspomnienie jak mama wraca rano ze sklepu i przynosi mi nowy żółty długopis z niebieskimi kwiatami. Mam tyko kilka lat, jestem mała, więc moja radość jest ogromna. W wieku ok. 4-5 lat przestałam spać z mamą, miałam własne łóżko. Pewnego wieczoru siedziałam na jej łóżku, bo jeszcze nie przyzwyczaiłam się do swojego. Rodzice chcieli iść spać i mówili, żebym poszła do swojego pokoju, a ja nie chciałam, bo było mi dobrze z mamą. Tata wziął mnie na ręce chcąc zanieść do mojego łóżka, ale złapałam się bocznej deski, bo tak bardzo nie chciałam tam sama spać. W końcu małe rączki puściły i zostałam przeniesiona na moje łóżko. Chyba wtedy po raz pierwszy złamano mi serce.

Potem było na zmianę. Raz czułam się wspaniale, kochana i ważna, innym razem wtłaczano mi poczucie winy, traktowano niesprawiedliwie i pomijano moje uczucia. Może to sprawia, że czasem świruję, jestem podejrzliwa i nie ufam, że to, co odbieram jako dobre, rzeczywiście jest dobre. Może dlatego szukam drugiego dna i zastanawiam się „czemu”, bo nie wierzę, że osoba która mnie głaszcze nie trzyma kija za plecami.

Komentarze 2 to “12 kwietnia”

  1. Kid said

    Wiesz co? Wzruszyłam się jak to czytałam. Może dlatego, że sama czuję się podobnie. Zresztą pewnie jak każdy człowiek. Ale sądzę mimo wszystko, że dobrze jest mieć czasem złamane serce. O wiele łatwiej jest wtedy cieszyć się radością.

    • Marta said

      Chyba większość z nas ma jakieś przykre wspomnienia. Pewnie masz rację, chociaż to złamane serce czasem zatruwa inne uczucia.

Skomentuj

