27 kwietnia

27/04/2015

Kiedyś nie mówiłam nikomu o swoich bolączkach, właściwie o innych rzeczach też niewiele. Od jakiegoś czasu się to zmienia, ale reakcje pozostają te same co kiedyś. Zdarza się, że mówię i widzę, że moje słowa przelatują obok słuchacza, czasem mówię, a słuchacz mi przerywa albo zaczyna mówić do kogoś innego. Czasem mówię i nie dostaję tyle uwagi i powagi, ile bym chciała. Kiedyś wszystko trzymałam w sobie i dusiło mnie to, teraz więcej mówię, ale czasem reakcja zwrotna sprawia, że żałuję otwartości.

Dzisiaj kolega mi powiedział, że mam świetne spodnie w kwiatki i w ogóle, że są mega. :) Ale poprawiło mi to humor.

Skomentuj

