5 maja

05/05/2015

Zawsze byłam trochę dziwna, niedopasowana, koślawa towarzysko. Przy ludziach nie mówiłam nic, rzadko kiedy się odzywałam, bo bałam się, że palnę głupotę. Rodzice też się mnie wstydzili. Nie powiedzieli nigdy, ale pewnie woleliby mieć normalne dziecko, a nie jakieś takie wyobcowane i dzikie. W domu można kochać, ale zabrać do ludzi strach, bo może być wstyd. Teraz jest lepiej, uważam na to, co mówię, staram się pasować do innych, chociaż pewnie nadal czuć ode mnie to niedostosowanie i wciąż istnieje ryzyko, że się wyobcuję. Za miesiąc na weselu sprawdzę, czy potrafię być wśród ludzi normalna i czy bez strachu można ze mną być w towarzystwie.

Komentarze 3 to “5 maja”

  1. Kid said

    Specjalnie chcesz się zmieniać dla innych? Mi się wydaje, że to nie zależy od ciebie, ale od towarzystwa. Mam podobny „problem” i mimo, że się nieraz starałam, nieraz mi nawet wychodziło, to i tak wracałam do punktu wyjścia. Ale są mimo wszystko na świecie osoby, które mnie akceptują i ja akceptuję ich. Przy nich uczę się otwartości bez musu. To czysta przyjemność. I przy nich się śmieję. A ci drudzy… No cóż. Mogę nic do nich nie mieć, ale nie muszę też przyjaźnić się ze wszystkimi. Co o tym myślisz?

  2. Kid said

    Wybacz, że tak późno odpowiadam na komentarz pod moim znów pierwszym postem, ale: już jest nowy.

  3. Kid said

    Tak.. W sumie człowiek całe życie musi być elastyczny. Spotka się z tymi, to musi być poważny i ułożony, przy innych cierpliwy i czuły, a przy jeszcze innych ma się świetnie bawić nawet, jeśli nie ma na to ochoty. Tyle ról odgrywamy w swoim życiu, że aż zdziwić się można czemu jeszcze niektórzy oscara nie dostali :)

Skomentuj

