31 grudnia

31/12/2015

Szybka internetowa wróżba na następny rok. Mnóstwo literek i trzy pierwsze zobaczone wyrazy, to coś, co się spełni w 2016. Słowa wyłowione przeze mnie to: piękno, pieniądze, popularność. Podoba mi się takie trio.

Czego bym chciała w przyszłym roku? Chciałabym więcej dawać sobie od siebie, więcej pracować, lepiej się starać. Żeby bardziej mi się chciało. Żebym widziała efekty mojej pracy. Żeby mi się szczęściło, żeby pojawiały się okazje i żebym umiała z nich korzystać.

I chciałabym czuć, że moje starania są coś warte, że ja jestem coś warta i doceniana. Żebym widziała, że jak daję, to coś wraca do mnie.

Pomyślałam, że będę oddawać krew. Nie będę się nad tym zbytnio zastanawiać, po prostu to zrobię.

Dzisiejszy sylwester jest do dupy. Zupełnie jak kiedyś, tylko gorzej. Kiedyś przynajmniej nie miałam chłopaka, znajomych, z którymi mogłabym być tego wieczoru. Zwyczajnie nikogo nie było i nie miałam innego wyjścia niż siedzenie przed telewizorem z rodziną.

Skomentuj

