10 kwietnia

10/04/2016

Miałam ostatnio jakieś tam refleksje na temat mojego życia, ale wolałam ich nie rozwijać. Nie były optymistyczne. Od dziś mam 22 lata. Moja mama w tym wieku była już zamężna i miała dwumiesięczną mnie. A ja, no cóż, rozgrzebane studia i faceta, który nie wpisuje się w standardy dotyczące partnera dla dwudziestolatki.

Posprzątałam właśnie dwie szuflady. Od czegoś trzeba zacząć porządkowanie życia. Może jakoś ogarnę i nauczę się nie-psucia-tego-co-mam-zrobić.

Jedna odpowiedź to “10 kwietnia”

  1. Pati G. said

    Powoli ja też się zbliżam do 22 urodzin. W moim wieku moi rodzice również byli po ślubie, a ja miałam już prawie 3 latka. Ech, mam wrażenie, że moje życie jak na ten wiek jest totalnie rozpieprzone, nie widzę jakoś przyszłości, nic pewnego, wszytsko gdzieś za mgłą.

Skomentuj

