7 sierpnia

07/08/2016

Czuję się przytłoczona. Dużo mam zadań do zrobienia, czasu dość mało. Frustruje mnie to, że dostałam do zrobienia coś, co niczego mnie nie uczy. Zawsze próbuję zobaczyć jasną stronę i wyciągnąć pozytywne wnioski, ale tym razem mi trudno. Czuję tylko, że pracuję dla kogoś, kto na tym zarabia, a ja nie. Złości mnie to i smuci jednocześnie. Poza tym, zobaczyłam, że wokół nas jest mnóstwo oszukaństwa. I przez ten staż uczestniczę w tworzeniu go więcej.

Jakby tego było mało, okropnie tęsknię. Świadomie zdecydowałam się na spędzenie sierpnia w Krakowie, ale to nie zmniejsza braku Ciebie, który czuję w każdej chwili. Dociąża mnie to i niszczy pogodny nastrój.

Skomentuj

