7 czerwca

07/06/2017

Nie zrobię nic, przez co nie mogłabym spojrzeć sobie w twarz. Będę mogła patrzeć sobie w oczy, bo będę wiedziała, że to nie ja kłamałam, nie ja oszukiwałam, nie ja rżnęłam się na boku, nie ja flirtowałam, nie ja oddałam usta i dotyk komu innemu.

Nie można nikogo zmusić ani do miłości, ani do wierności. Jeśli ktoś czegoś pragnie, zrobi to bez względu na zakazy. Nie można przysiąc miłości, ale można zachowywać się z szacunkiem i z szacunku nie ukrywać prawdy. Jeśli chcesz pójść smakować, przeżywać nowe uniesienia – idź, nie zatrzymam cię. Tylko powiedz, to ja też pójdę. Nie będę trzymać cię siłą, a ty nie trzymaj mnie kłamstwem.

Będę spokojna, bo pewnych rzeczy nie można powstrzymać. Jak mają się zdarzyć, to się zdarzą pomimo starań, żeby się nie zdarzyły.

Skomentuj

